9.1.08

Μια αγάπη δεν τελειώνει μ'ένα χωρισμό

"Μια αγάπη δεν τελειώνει μ' ένα χωρισμό

Μια αγάπη δεν τελειώνει μ' ένα χωρισμό

Ένας έρωτας σκοτώνει τον εγωισμό

Ένας έρωτας σκοτώνει τον εγωισμό

Είναι κρίμα κι αμαρτία μα' σαι μακριά

Είναι κρίμα κι αμαρτία μα' σαι μακριά

Και τα μάτια μου απόψε να 'χουν δάκρυα

Και τα μάτια μου απόψε να 'χουν δάκρυα

Μια αγάπη δεν τελειώνει μέσα σ' ένα λεπτό

Μια αγάπη δεν τελειώνει μέσα σ' ένα λεπτό

Γιατί σ' αγάπησα στ' αλήθεια κι ακόμα σ' αγαπώ

Γιατί σ' αγάπησα στ' αλήθεια κι ακόμα σ' αγαπώ"


Ένα τραγούδι εξαιρετικά αφιερωμένο ...


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα το δικό σου αμάρτημα..
του κόσμου όλα τα δάχτυλα.......

Στο κάαατω κάτω της γραφής....

Φταίμε κι οι δυο..

Διπλό κρεβάτι, κι εγώ στην άκρη..

(εεε, ήταν απίστευτος..)

Lambrini είπε...

Εδώ που βρίσκομαι σε σκέφτομαι και κλαίω
εκεί που είσαι με θυμάσαι με καημό
αφού σκοτώσαμε έναν έρωτα ωραίο
απάνω σε ένανε τρελό εγωισμό

Τι κρίμα που χωρίσαμε τι κρίμα
τι έγκλημα μεγάλο κάναμε
αντί να υποχωρήσουμε ένα βήμα
ολόκληρη ζωή πικράναμε
* * *

Ποιος να συγκριθεί μαζί σου
κι απ το νου μου να σε σβήσει
Ποιος στο βάθος της ψυχής μου
θα τολμήσει να σ' αγγίξει

Μετ' από σένα που, πες' μου να πάω που
μετ' από σένα τι, τι ν' αγαπήσω τι
Mετ' από σένα ποιόν, ποιον να πιστέψω ποιόν
μετ' από σένα πως, να ζήσω άλλο πως
ποιος να συγκριθεί μαζί σου

Ποιος να συγκριθεί μαζί σου
όταν φύγεις μακριά μου
Ποιος τη θέση σου θα πάρει
στο κορμί και την καρδιά μου
* * *

Μπορώ μέχρι αύριο να σου γράφω στίχους...

Funny είπε...

"Ο λαός απαιτεί να αναρτήσεις νέο post!!!!!"
Δεν μπορώ να βλέπω άλλο τις ματωμένες καρδιές...Pls..
Γράψε για αυτοκίνητα βρε αδερφέ ;-)))