20.11.07

Πότε οι Έλληνες θα μάθουμε να οδηγούμε???? μέρος Β'

Και επανέρχομαι στο μείζον ζήτημα του STOP παραθέτοντας κι άλλες κατηγορίες:

ζ) από προσωπική εμπειρία της φίλης Κατερίνας: βλέπω το STOP αλλά επειδή ως γνωστός συγκοινωνιολόγος που - δεν- είμαι δεν το λαμβάνω υπόψη, καθώς οι γνώσεις μου υποδεικνύουν ότι η σωστή θέση αυτού του σήματος είναι στην απένατι πλευρά του δρόμου, μα καλά τίποτα δεν ξέρουν αυτοί οι άνθρωποι???

η) από πρόσφατη προσωπική μου εμπειρία: βαρέθηκα να περιμένω στο STOP για να περάσω και ακολουθώντας σε απόσταση αναπνοής των καμικάζι οδηγό από μπροστά μου βουρ ... δεν με νοιάζει και καθόλου, όποιον πάρει ο χάρος, -> και άμα τον κορνάρεις βγαίνει και από πάνω, τι κόρναρεις ρε ηλ....α, σιγά το πράγμα, δεν το είδα, έπαθες τίποτα και μιλάς, όχι,. τότε βγάλε το σκ...μό και κάτι τέτοια...!!! και αναρωτιέμαι και εγώ: ΠΟΙΟΣ άτιμος - νοήμων άνθρωπος τους δίνει τα ρημάδια τα διπλώματα, οεο? ΠΟΥ είναι ο μπόγιας να τους μαζέψει??


θ) και περνάμε στην κατηγορία επαγγελματίας οδηγός (οι οποίοι κατά την ταπεινή άποψή μου είναι και οι πλέον αδικαιολόγητοι) : δε με νοιάζει τίποτα, δε δίνω δεκάρα για τους γύρω μου, μόνο αν είναι πελάτες, #για το ευρώ τα κάνω όλα, για το ευρώ δεν σταματώ, και θα στείλω στου χάρου τα δόντια, κάθε κοινό περαστικό...#

5 σχόλια:

trcoff.gr είπε...

Οι Ελληνες δε θα μαθουμε ΠΟΤΕ να οδηγούμε, τουλαχιστον μεχρι να σταματησουμε να λαδωνουμε για να παρουμε διπλωμα! Ειμαστε ΑΣΧΕΤΟΙ & ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ και οποιος εχει αντιθετη γνωμη, εδω ειμαι να το συζητησουμε...

Αυτα

Ανώνυμος είπε...

Άαααασε μας ρε Johnny!
Εγώ πάντως ΔΕΝ λάδωσα..! :-)
Και εσύ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να λες "Είμαστε άσχετοι και επικίνδυνοι" γιατί έτσι περιλαμβάνεις και τον εαυτό σου!!Και είναι κρίμα ολόκληρος blogger αφιερωμένος στην αυτοκίνηση να θεωρεί τον ευατό του ΆΣΧΕΤΟ!!! ΣωΣτΌΟΟΟ???? :P
Κι εσύ μικρή μου ξα...απλά αδιαφόρησε και χαμογέλα όταν και αν σε μουτζώσουν!!Βάλε μουσική στο με ρόδες μεταλλικό κουτί σου και άστο να τσουλάει...

trcoff.gr είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ επικινδυνοι και κυριως αδιαφοροι (αν οχι ολοι το 90%). Εσυ τωρα "σουπερ ντραιβερ" που δεν λαδωσες... εισαι ειδικη περιπτωση για ξανθια ;)

Ανώνυμος είπε...

Μμμμμμμμμμμμ............. :p
No comments..........
(Είμαι βαμμένη ξανθιά...!)

Lambrini είπε...

Dear Ξα θα μου επιτρέψεις να συμφωνήσω με τον φίλτατο Γιάννη, Είμαστε Άσχετοι και φροντίζουμε και το δείχνουμε σε κάθε εκατοστό των ελληνικών δρόμων!! Όσο για το λάδωμα, F@nny, ως γνήσια απόγονος αυτής της οικογένειας ούτε εγώ λάδωσα, αν και ξανθιά... ;)
Πάντως πίστεψέ με, με μουσική δεν διορθώνεται το κακό, ότι και να κάνω, πάντα θα τους βλέπω να κάνουν μ...βλακείες!!!