30.8.07

What should I do??

Υπάρχουν στιγμές που ξέρεις τι ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις, γνωρίζεις καλά ότι ΔΕΝ έχεις άλλη επιλογή (η αλήθεια είναι ότι έχεις αλλά .... απλά δεν γίνεται, λυπάμαι, ατυχήσατε - μια άλλη φορά) και όμως πεισματικά δεν την ακολουθείς!!! Η σημερινή μου 'ανησυχία' προήλθε από την απίστευτη άρνησή μου να μελετήσω Μικροοικονομική ΙΙ, ένα μάθημα του Δ' εξαμήνου που φαίνεται θα με κυνηγάει σε ολόκληρη την ακαδημαϊκή μου καρίερα. Σαφέστατα δεν είναι ότι δεν μου αρέσει το αντικείμενο, αντιθέτως θα μπορούσα να πω ότι απολαμβάνω το συγκεκριμένο μάθημα ... ωστόσο - ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί - να'μαι εδώ, καταθέτοντας σκέψεις και σπαταλώντας φαιά ουσία στο ''ιστολόγιό" παρά στο κεφάλαιο 22 ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ!!! Εδώ λοιπόν έρχεται η ερώτηση: τι να κάνω??? Γιατί απλά δεν κάθομαι να διαβάσω? Αφού ξέρω καλά ότι αυτό μόνο ΠΡΕΠΕΙ να κάνω, και τονίζω αυτή τη λέξη της υποχρέωσης διότι εκεί μάλλον κρύβεται η πηγή της απραξίας μου... αυτό το ΠΡΕΠΕΙ με καθηλώνει εδώ και εκεί (δεν έχει σημασία που) αρκεί να βρίσκομαι σε μια δικαιολογία μακριά από τους 2 κίτρινους τόμους της ΜΙΚΡΟ _ και εδώ είναι που φυτρώνει μια άλλη αγωνία: αυτό το ερώτημα έχει απάντηση? ποιος την έχει και Γ Ι Α Τ Ι δεν μου τη δίνει!?!?!?!?!? Μετά από τον πρώτο σπόρο θα έρθουν κι άλλα φυντάνια... αυτό το ερώτημα θα προκύπτει κάθε φορά που θα φτάνω σε ένα - κατά μία έννοια - αδιέξοδο? ή έστω σε ένα δίλημμα, μία δύσκολη απόφαση/κατάσταση??

ουφ, γιατί όταν γεννιόμαστε να μην κυκλοφορούμε και με ένα εγχειρίδιο 'ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ'???

1 σχόλιο:

Funny είπε...

"Εγχειρίδιο χρήσης"?????

Γιατί αν γεννιόμασταν με εγχειρίδιο χρήσης καλή μου σιγά μην έφευγες αυθημερόν 200 χλμ δεύτερο πόδι Χαλκιδικής, σιγά μην έκανες νυχτερινό μπάνιο μια βραδιά με κρύο, σιγά μην έπινες κατιτίς παραπάνω, σιγά μην έκανες κοπάνα από το μάθημα ή από την δουλειά, σιγά μην ερωτευόσουν...
Και σιγά τα αυγά βρε αδερφέ!
Act spontaneously!!!!