14.11.08

Τραγουδάκι...

Μετά από μεγάλη απουσία 9 μηνών, είπα να κάνω μια μικρή εμφάνιση στο μπλοκάκι μου... διαλέγω ένα τραγουδάκι που ερμηνεύει ο Χρήστος Πάζης, δεν ξέρω τίτλο, απλά παραθέτω τους στίχους:

Η ώρα έχει πάει πάλι πέντε
κουράστηκα να ζω στο παρά πέντε
να βλέπω τη ζωή να μικραίνει
κι η απουσία σου να μ'αρρωσταίνει

Να ζω και να πεθαίνω κάθε νύχτα μ'αγωνία
τραγούδια πονεμένα ν'ακούω στα ηχεία
για σένα που μου λείπεις μου μιλάνε και ραγίζω
που δε σ' αγγίζω

Πώς να σ'αρνηθώ που ακόμα σ'αγαπάω
όλα είσαι εσύ δεν έχω που να πάω
πώς να σ'αρνηθώ που ζω στη φυλακή μου
όταν άλλον αγκαλιάζεις βασανίζεις το κορμί μου

Τα μάτια σου παντού με κυνηγάνε
τα χείλη σου για μένα δε μιλάνε
γιατί τα όνειρά μου αφανίζεις
γιατί σα ξένο με αντιμετωπίζεις

... ...
... ...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

eeee ayto de to perimena meta apo toso kairo!!!!!

W@bbs είπε...

Βρε την κοπέλα!!! Σαν τα χιόνα ;) Βλέπω αμφότερες οι εξαδέλφες έκαναν come back. Τέλεια!